BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Tuesday 17 January 2012

Cecita Cecita ... !

hyep selamat pagi.
Da lme ta update blog .. 
heeeii . dwet elaun bila nk masuk n hahhahah .. (boley ea cmtu)
saya rindu kt my wife lhaaa hahah .. cmne tuu 
skunk dia da start bz gan belajar .
pagi g kelas petang kerja .! 
dah tak selalu mesej . col ..rindu rindu rindu !
hah cmne ni .. nk jmp dia lhaa
nk trun KL jmp dia sb RINDU
skunk pon aku tak bpe nk bz rr 
sb da start kls tp aku takde kls hahah
terbaek lha bru msuk kolej da takde kls 
hahahah . SUKEEE!

Nk cite ni aku skunk dok uma sewa jauh dr kolej 
kt duku masai . tau tak ? tak kan . tak tau diam k .
dok 8 org tp aku gam 6 org sajek ..
yg lg 2 org tu kurang rrr.. 
sb tak bpe nk matang . hahahhaaha 
bongok kan .
buad mse ni mkn luar je 
beras takde kt uma hahah ..tp lauk ade.
PELIK...PELIK 
hahahhaha ..
tp mbe kls mcm tak suka aku jep 
hhahhahaa .. 
ape pon aku tak ksh yg pntng aku boley blaja
okey.. rindu budak blog ...

MAKKK...
rindu kt mak lhaaaa hahaha ..
yelaa aku ni rapat gn mak aku.. 
tak sah tak jmp sehari..
masak kan dia . perghh .
tp nk uat cmne kkn study nye psl
terpaksaa lhaaa .. 
tgu balek untuk raya cina nt oke2.  hehehh

*K la nk g kolej ..byebye . thanks sb slalu bace blog ....
yg tak follow jgn lupaa follow t i will u back .
muahmuah ***

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih