BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Thursday 2 February 2012

Sangat merindui kamu sayang !

Dah 2 hari aku tunggu dia

Malam ni aku nk kongsi cite dgn korg ..
Sejak dia masuk belaja dia da tak selalu mesej aku..
hari2 aku akan tunggu dia. mesej aku..

Rutin harian dia pg sampai petang dia g kelas.
habis kelas tuh dia siap2 terus g keje..
malam dia balek dia terus tido .
jadi kami dh tak selalu mesej.. 
aku taknak lah pk dia bukan2.
kalo aku pk bukan2 nt aku akn tuduh dia mcm2
jd lebih baik aku diam sajek dr aku tuduh kalo tak nt boley jd gadoh ..
mmm ..

Semalam hari rabu dia takde kelas n tak keje .
mse hri selasa dia janji nk msj aku.
tp smlm aku tunggu dia.. 
last2 dia col aku mse aku kt kelas .. 
tu pon kejap je..

Aku balek kelas aku kol num dia.
dpt ckp kejap jek sb dia ade hal.
sampai malam aku tunggu dia .
dia ckp nt dia buad please col me back .
tp aku tunggu takde pon. 
aku tepon takde yg angkat,,
siyes aku rindu sgt kt dia..
risau ,selalu pk psl dia.

Harini satu hari aku tak dpt mesej n col dari dia.
aku tau dia dh topup tp dia still tak mesej aku.
kenapa erk .. ??
sumpah doe aku nges td...
sumpah doe aku rindu kat dia..
sumpah doe aku rindu sgt2 kat dia..
emmmmm ..

Aku tak tau yg dia tau tak aku ni betol2 syg kan dia.
Aku tak tau yg dia ni tau tak aku risau pasal dia..
Aku tak tau yg dia tau tak aku ni betol2 perlukan dia..
Aku tak tau yg dia tau tak aku ni sunyi hidup tanpa dia..
Aku tak tau yg dia tau tak pentingnye dia dlm diri hidup aku..

sekarang aku nk bgtau..

Dia perlu tau yg aku sayang dia.
Dia perlu tau yg aku rindu sgt2 kt dia.
Dia perlu tau yg aku betol2 perlukan dia skunk
Dia perlu tahu yg aku tak ley hidup tanpa dia
N last sekali dia perlu tau yg pentingnya dia pdalam hidup aku..
kalo takde dia spe lg .?

Kalo lha dia bce blog ni.. 
Aku mintak sgt dia jd mcm dulu..
skunk dia dh betol2 berubah ..
aku phm sgt2 kt dia..
tpi takkan takde sikit msa untuk aku ..
ATAU mungkin kalo dia dh ade insan yg betol2 boley jaga dia.
tlg lhaa jujur gn aku , aku sanggup lepaskan dia demi org yg dia syg.
n aku tak nak pakse diri dia untuk hidup terseksa dgn aku..
aku nk dia bahagia n taknak dia terluka.. 
mmmmmmmmm...

TAKDE MOOD.

Sory smpai sini je aku ley kongsi gan korang.
nanti hari len aku cite lg ..
dlm cite ni aku tak slh kn dia pon..
cume aku nk luahkan ape yg harus aku luahkan..
dan aku cuma nk dia tahu yg aku sedang menunggu text n col dr dia.
 Sumpah aku menanggis sb org yg aku syg sgt2 skunk..

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih