BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Thursday, 26 April 2012

merayu balik !





Aku sayang dia aku taktau nape aku terlalu sayang kn dia..
aku taktau npe dia ubah fikiran... ya allah . kenapa la susah sgt aku nk terima keputusan yang dia bg..
dia ingt aku main2 ke syg kat dia. ?? eh tak laa aku tak pernah main2 ape yg aku ckp..
awak saya rindu kat awak .
sayang sangat kat awak .
saya perlukan awak dalam hidup saya .
awak je yang paham saya .
awak dah banyak ubah saya .
saya terlalu sayang kan awak nysa !
kenapa susah sgt nk paham isi hati saya ??
jahat sangat ke sy pada awak  ??
awak saya merayu sangat kat awak . 
terima saya balek . saya sayang kn awak . rindu kat awak .
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

aku sayang dia , aku takley nk lupakan dia,, aku taktau knp .
sb aku rse dia lbh bermakna dalam hidup aku
aku tak tau yg dia mmg btol2 nk test aku aku
aku dah ade 0rg len tapi cinta n sayang aku masih ade kt dia ,,
dia sayang aku , aku pon syang dia ... 
ya allah , aku taktau knp sayang aku kuat pada dia,, 
aku betol2 menyesal ! aku ingt dia dah tak syg n suka aku,
tpp bila dia ckp semalam . aku tau dia still syg aku ,,
knp dia buat aku mcm ni ..
kenapaaa ?????????????????
saya merayu sgt kat awak ,,  
saya akan tunggu awak sayang sampai bila2 ,

"Tak pernah ku inginkan
Perpisahan ini terjadi
Ku hanya bisa merelakan
Jika memang kau pikir
Ini lah yang terbaik

Tak perlu kau beri alasan
Mengapa kau ingin pergi meninggalkan diriku
Karena ku yakin mungkin semuanya itu bisa
Membuatmu bahagia

Sepenuhnya ku menyadari
Bahwa cinta itu tak mesti harus memiliki
Namun ku akan terus selalu menyayangimu
Setulusnya hati

Tak pernah ku inginkan
Perpisahan ini terjadi
Betapa cinta ku rasakan
Kebahagiaan itu
Kini lenyaplah sudah "

bace dan paham kan.. 

sekian , by appy setan for nysa anyss


My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih