BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Tuesday 21 February 2012

Ape pon Boleh ..




Ai semua dah lama kan aku tak uodate blog nih ..
ermmm sajek jek nk gtau aku nk tuka hp..
hahahahhaaa
ble dh bincang gan wife okey setuju kami beli
BLACKBERRY hahahahha....
okey tak bhaahha . 
mak aku pon suh aku amek BB .. 
abg aku dh ade ipad so aku jealous . 
then aku nk beli lha nt bila dh keja .
emmmmmmm..
pastuh nk beli kereta lah pulak ,, ( myvi )
hahahaahaaahaha.. 
pastu nk stay KL ! buley tak ,,, duduk gan binik ..
pon boley tapi takot r ! tak dpt pelepasan dari mak aku.. ( nt rindu )

tapi sebenarnye aku rindu lhaa nk amek gamba gan binik..
dia kan artis so susah nk tangkap gambar gan dia hahah..
Bunchet saya tu nme dia Nysa Anyss ,, 
biar lah ape org nk ckp yang penting dia sayang aku..
kalo dia tak syg aku ! hah nih makan dia dush..dush..dush.. :)
aku sayang dia lhaa .. skunk dia dah okey blek ..
dah okey dah . dulu dia lupa ingatan skunk dia punye ingatan dah okey da,,
dah kenal spe aku.. bhahaahha  ( sory yunk ) 
Aku plak dah makin sayang kat dia . hehehhe...
OIT NYSA ANYSS SAYA SAYANG AWAK TAU TAK !

*p/s jadi gila jap . bye semua .... thanks yee jgn lupa follow t i will you back assalamualaikum

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih