BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Wednesday, 14 March 2012

Menanggis Lagi !

Down Gile !

Kenapa r semua ni kene kt aku ! 
aku bukan nk salah kan sape2 .
tapi skunk mmg aku down gile ! 
kenapa semua org tak phm perasaan aku. .
kenapa perlu jadi mcm ni. .
banyak sgt ke salah aku pada dia ??
aku buat ni bukan nk mintak simpati kt korang semua.
tapi aku dh tak tau nk luahkan kat sape !
kalo aku luahkan kt someone ni nt aku nangis !
susah sgt nk luahkan . bila aku pikir balek ape yang dia msj aku mmg aku melalak lha !
aku ni seorang yang lemah tak mampu nk lawan balek !
aku jugak seorang yang cepat mengalah . . .
................................................................................

Awak ..
saya sayang kn awak .
nape awak buad saya macam ni..
awak dah berubah skunk . nampak sangat perubahan awak..
bz sgt ke awak sampai susah sgt nk balas mesej saya..
kalo mesej pon mesti awak akn bls mm k mm k tu jek ..
spe sya sebenarnye di hati awak .. 
saya tahu awak ade simpan rahsia dr saya tapi tolong bg tau saya awak..
kite boley sattle bek2 kan , boley buat berbincang .. 
ape guna saya sbagai kpel / kawan awak ????
susah sangat ke nk kongsi jiwa awak pada saya. .
kadang2 saya nangis sorang2 pk pasal awak ..
teringat kt awak . . knpe erk awak skunk dah berubah ..
kalau awak dah ade boy len pun tolong lha bgtau saya.
saya boley lepaskan awak ... 
saya taknak awak sakit . .
dari awak pendam . yang sakit nye saya .. 
awak nk ke saya menderita sb awak ?????? 
kalau taknak tolong lha bgtau saya ape masalah awak ..
siyes awak dah berubah sayang .. 
kalau lah awak jadi tempat saya kn mesti awak akn rase ape yg saya rsa skunk.
pedih sgt awak .. saya ni mcm ade tak je dlm diri awak..
sya rasa saya dipinggirkan..
saya sebenarnya tak sangup nk lepaskan awak ..
saya dah sayang awak sangat2 .. 
YA ALLAH nape semua ni perlu terjadi ?
awak tolong bagi perluang terakhir kat saya untuk menjaga awak ..
saya dah tak larat nak hidup seorang diri tanpa awak ..
saya dah terlalu sayang kan awak..terlalu sayang !
awak tolong paham perasaan saya....
saya tak sanggup kehilangan awak ..

...................................................................................

Nysa Anyss Saya Sayang Awak Sangat !

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih