BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Sunday 23 September 2012

kenape babe ???????????


Isnin (17.9.2012) 3.53 a.m

haissshh korang ! aku tak tau laa. aku sayang dia kot ! dia tak pernah pk ke perasaan syg aku kt dia mcm ne ... susahh aa cmni . knp terlalu cepat untuk hidop nan dia
ape slh aku seyh smpai dia mintak break mendadak cmtuh.. aku pon tak faham. kalo doa tak suka aku bg jelaa tahu .. aku boleh terima . ni dengan takde pape dia terus mintak break
alasan yg dia bg kat aku dia nk tenangkan fikiran ! omg .. tak logik babe... lepas mbe dia meninggal myb dia da bertaubat kot taknak kpel nan penk da .. hahaha ...aku pon taknak paksa
. ade kemungkinan jugak aku ni kuat kongkong dia kot.. anytime nk gan dia .. myb dia rimas dgn sikap aku.. da 3 ari aku pk psl dia . dr ari sabtu .. knp erkk?? dia pon 
mcm nk jauhkan diri dr aku jekk..takkan takde peluang untuk aku  ????????????.... sumpah babe aku rindu sgt2 kat dia sgt2... dia sngop lyn aku mse aku jmp dia ... pkol 2pg kot kiteorg meet..
dia pnt mcm ne pon dia ley lyn aku ,dia tak nmpak ke yg aku still tunggu dia ??? dia tak pernah nmpk ke yg aku syg dia ... siyes babe kdg2 aku kck ati bila dia mcm nk taknak lyn aku
huuhh susahh siot  ! , huhh ntahh laa.. korg nmpk je aku nni happy tp dlm aku korg tak pernah tahu pon ,., aku ckp nk crik skandal ... tapi korg ingt sng ke aku nk bg ati aku kt korang..
susahh .. ramai yg nk tgu aku tp aku msih belom bersedia .. aku ckp sng senang tpi buadd susahh babe... aku mintak maaf pd semuaa ! aku bukan nk men2kan perasan korang , tp aku mmg btol2 blom bersedia..
sb aku still sayang dia lagi ! to 'S' andai nye ni dah ditentukan olehNYA .. aku terima kau sebagai kwn aku .. and andai kata aku masih peluang untuk bersama kau semula . aku akan jaga kau sebaik dari yang dlu..
kdg2 aku nges sb rindu kn kau ! aku tak kuat mcm kau boleh terima semua ni . tp aku ???? aku syg kau sgt2 .. iloveyou :) tc :)

*p/s : thanks pde yg sudi bukak blog ni .. doakan aku nan dia ... kalo ade jodoh takkan kemana ..

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih