BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Sunday 23 September 2012

Superman


Sabtu 23 september (9.18 p.m)

hello guys .. mlm ni nk cite kat korang yg aku da tunaikan hajat aku nk bg dia rantai loket superman tuh..
tadi dia g nan ts nan ayie myb then dia ckp dia da bli rantai tuh ..
 so happy sgt tapii tu laa dia bli mse time aku nan dia da break .
rase cm sedih pon ade .. huhhh . pape pon aku dah tunaikan janji aku nk bli kan rantai tuh . so lega sb da 
tade hutang lg nan dia :) .cume stu je lagi hadiah yg belom aku bg jacket A'S tuh ! huhhh .. :'( .... knp cpt sgt dia tinggalkan aku .. aku tak puas knl dia.aku syg dia sgt2.. hurmmm ... walaupon aku nan dia da tade pape.. aku still nk dia happy .. aku tahu dia akn happy tanpa aku .sb aku nmpk dia boleh hidup dengan terima semua dugaan yang dia alami .. aku harap lepas ni dia akn jumpa yg lebih baik dr aku...
aku sayang dia sgt2. aku taknak org laen maen2kan perasaan dia ... dia baik sgt ,.. so klo dia bce blog aku .. awak ! jgek diri baek2.. sy mintak maaf sb tak lama hidup gan awak .. sy mintak maaf jugak sb selalu sakitkan ati awak ... okey .. n last , 1 perkataan yang tak boleh tinggal ( SAYA SAYANG AWAK)

*p/s : ayie klo ko bce blog aku ,, aku nk ko jge dia baek2. ko mbe aku pleng rpt gan dia .. n aku jugak nk     mintak maaf nan ko jugak .. slalu sibuk bbm nan ko smate2 nak tnye pasl dia :) sorry bro .. ko mbe yg pling best bg aku ! bff forever ! walaupon jauh ann . jgn risau oneday aku akn join lepak sekaki nan ko jugak ! hahahhahhahah 

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih