BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Tuesday 4 December 2012

Suara hati mengatakan im happy with her




ASSALAMUALAIKUM , terima kasih kerana membaca blog ni.
arini aku nk luahkan hati aku kt sume org.. aku semakin happy gan
 dia . so thanks pada semua yg bg semangat untuk aku bertahan dengan dia ,,biarlah apa dia nk buat..
aku harus BERTAHAN .. sb semua tu untuk kebaikan kami jugak ... dia pon semakin paham aku ..
aku tak tau nak ckp ape lagi , aku cume nk gtau thanks pda semua.. aku sebenarnye tak boleh hidup tanpa diaa !! sb bg aku dia segala-galanya untuk diri aku skunk ... aku tak mintak ape dr dia yg aku mintak dia jujur ,ikhlass ..korg nk ckp ape psl dia korg ckp laa aku takkan percaya ,, melainkan dia buad depan mata aku sendiri..aku lebih suka dia bile dia berfikiran MATANG .. aku suka dia dengancre spontan dia
 . jauh mana aku gan dia ,dia still jaga aku mcm aku ni ade sebelah dia.... aku hargai tu sume ... aku taknak org lain menilai dia then bgtau aku psl dia..baik buruk dia aku akan terimaa .. setiap hari oncall gan dia , sekali pon tak pernah dia jemu ,,tak pernah busan gan aku ,, aku pon sama sb mse aku busan , mse aku badmood, mse aku sakit , mse aku menanggis , mse aku happy , dia sentiasa ada gan aku ... dia buad aku happy ..walaupon dia buad slh tp aku tak boleh nk mrh dia .. aku terus jadi happy , senyumm jekkk .. tak pernah ada rse nak marah ke ape ke ...so aku harap sgt weii pde ex dia or org lain .. tlg la jgn amek dia dr aku ,, korg pnh rse kn bila dia tinggalkan korg , sakit tak ?? takkan korg nk tgok dia baik2 happy terus tak happy sb break ,, then bila dia kpel gan korg , korg buad perangai .. sakit tak dia ? aku harap aku ley jaga dia untuk korg .. aku tak janji tapi aku yakin aku boleh buad yg terbaik walupon aku bukan yg terbaik .. 
setiap hari aku nyanyikan dia lagu takkira aa lagu ape ahahahaahah... walaupon suara aku tak sesedap anda2 semua .. and ade stu lagu tu sepatutnya 'AKUR JANJI' tap aku nyanyi 'AKU JANJI' untuk dia
SITI NURHIDAYAH BT MAHMUD..
 AKU janji SETIAKU padamu
 AKU janji MENJAGA hatimu
 AKU janji JIWA dan RAGAKU
 KUSERAH padamu .
 AKU janji KUHANYA untukmu
 AKU janji KAULAH kekasihku
 AKU janji SELURUH hidupku
 KUDERAH padamu
ahahahahah terbaik dari ladang aishhh jauh perginye nanti ...hahahah key laa guys dah mahgrib stop for lappy ... pray dlu :) okey byeee WASSALAM dari appy

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih