BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Wednesday 9 January 2013

she always with me, make me feel happy ..*CAPITAL D*


Assalamualaikum semua .selamat pagi pada yg belom tidur .. pagi2 dh bukak blog sb rindu kan dia.. arghhhh .. ramai dokkk budak mintak kpel . ex aku 2 org mintak kpel gan aku .. tapi aku msih tak boleh accept ... sb hati aku cume ade dia seorang .. peduli lah ape org nk ckp dia jahat ke ape ke . tp bg aku dialah segalanya ;. haaa setiap mse dia ade untuk aku ,, setiap hari dia ada dgn aku .. aku tak boleh dn susah nk lupakan dia... walaupon kami dh break tp hati aku msh ade pde dia... sb tu aku sygkan dia... aku bahagia gn dia.,,, kami break pon bkn org ketiga (pempuan o penk) tapi sb kantoi nan family dia ... aku taknak dia skit sb aku.. aku taknak dia sering kene marah gan family dia sb aku ...disebabkan mulut org kami break ... knp aek? knp gan ex2 dia tade mslah tp nan aku ade je yg tak suka ... hmmmmm aku tahu aku jahat tp taknak ke tgok dia happy , bahagia dgn aku .. bg lah aku peluang utk bahagiakan dia... aku nk dia yg terakhir dlm hidup aku .. cukup lah aku terseksa dlu ...tp apakan daya ... aku mmg bukan utk dia.... mula2 mmg tak boleh terima tp nk buad cmnekan .. aku rasa tu yg terbaik untk dia .. tapi kan .. sejak kami break aku rase antara aku nan dia makin bahagia. bukan mcm dlu hahah jealous memanjang aku ni .... hahahha dia makin caring dowh walaupin dia aku bz nan kje ... ade je bbm masuk hahahahahah ,,,skunk bun ade jugak jealous skit2 ahh sb tatau ahhh knp .. dia bun kdg2 jealous hahahah bila aku letak dp aku nan geng2 monchet aku .. aku cukup bahagia nan dia ,,walaupon single dia sntiasa ada dgn aku .. aku cukup happy ,,, aku suka cara diaa tak pernah lupakan aku .. tapi aku tak suka cara dia bila dia tidur tak reti nak bgtau hahahaahah ... setiap hari bbm,vn nyanyikan lgu kt dia.. skunk ni dh ade yg baru dia asek ckp bahasa JAWA je nan aku .. tp perkataan yg sma .. hahahaahahaahhh aptb by nii .aritu mse 1.1.2013 dia wish HAPPY ANNIVERSARY kat aku hahaaha aku ingt dia lupa tp dia ingt huhhuhu..wei wei terbaru ni dia ade bg aku coklat . oreo bersalutkan coklat , atasnye ade gmb aku nan dia ,.,, sdp lahh ... *D nk lg* tak cukup ahh hahahaahaha... see ?? dia sanggup buad demi aku .. hahahaah sb tu aku syg dia lebih .. haaa org lain tak ley curik dh ati aku sb dia dh jge dgn sebaiknya !!! haha,,, adek aku nak bun aku tak bg.. hahah sb aku punya ahhh ... so thanks by .. aku harap lepasni dia ley bertahan nan aku .. walapon single hati aku tetap ade dia .. tade penganti dah tau by ... nk awk sorg jekk !! tak perlu org lain ... okeyy guys jgn curik hati dia please aku terlalu syg kan dia .. dia pon still syg aku ... aku nk dia bahagia nan seorang lelaki .. aku happy bila tgok dia bahagia walaupon bukan dgn aku .... :) so sampai sini jelah aku dpt postkan .. ni yg kuar dlm hati aku ... 

*maaf kalau ade ayat yang berulang .. hahahah aku pakai taip jek tak pk ape dah ,,

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih