BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Saturday 9 March 2013

OUUHH CRUSH !

Haluuu GUYS ! aku skunk bz dahh keje .OT lebih nk cri wet .tade mse nk buka tenet suma so kengkadang je aku bukak .. tapi dalam mse yg sama aku USHA awek2 hahah ,, ni nak cite ade crush baru hhahah .tapii dia cm dah kawen je, dia santek comel . ayu jepp .. aku kengkadang segan bila tersempak nan dia hahaha.. malu weeii .. haha tapi kengkadang happy bun ade .. hhaha .. dia pakai BB(BLACKBERRY) aku nk mintak bbpin takot tibe2 dia tnye knp plak ann. so better aku diam , memerhatikan dia dalam keadaan org taktau . hahaha.. aku segan sb dia tua dr aku . umur dia myb dlm 25 keatas ... aisshh cantek dia. agak2 kalo aku hidup nan dia ade org marah ? jealous ? iri hati ? tak nan aku .. hahaha . sb aku ni penk je bukan jantan ..aku bun tatau sama de dia layan penk o tak hahha .sokay la aku tak kesah .. sampai bila aku nak cmni ? tunggu certita baru nanti .insya allah doakan aku dapat dia . hahahahaha okey byee salam thankss anyway .

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih