BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Sunday 24 March 2013

errrrrrrrrr SADLIFEEEE


arghhhh ! knp dengan aku . hidup aku kosong .. kosong sgt .. aku taktau nk luahkan kat spe . masing2 dh hilang . masing2 nk jauhkan diri dri aku kenapa ?? ape salah aku..
hmm ape la jahat sgt aku ni .. aku tak kuat .aku perlukan org yg dekat dri aku utk bangunkan aku balik . tapi siapa ?? 

D ->.. 
aku still syg kan dia .. aku susah nk lepaskan dia sb dia yang paling aku syg .. walaupun dia dh ade kpel tp aku still anggap dia kpel aku .. kalo boleh aku nk dia mcm dulu walaupun sbgai kwn . sb aku dh takde sape2 .. dia je yg ley paham aku .. aku tak boleh tgok pic dia ,aku boleh rindu . rindu suara dia, gelak dia . rindu nk oncall nan dia . rindu nak bbm mcm dulu .rindu nk nyanyi tok dia ,, rindu semua pasal dia .nak2 mse dia mgadu . rindu sgt .. semua tu kenangan bg aku , knp dia yg paling susah utk aku lupakan... kenapa dia berubahhh ?? kenapa ..mmg dah takde mse utk aku .. hmmmmmm

SOMEONE! -> 
aku sebenarnye suka kat dia .. tapi aku saje ckp nan mbe2 aku sume yg aku saje2 minat kt dia sb dia comeyy haha .. tapiii dia ego. sombong  .. dia staff baru kat tmpt keje aku .. sebelom aku bg dia feroro rosher dia still ley nk lyn2 aku . tp start aku bg coklat tuu dia tgok aku bunn mcm marah .aku tatau knp .. aku kengkadang segan .. sb ape .asl dia msuk je nt mbe2 aku yg lain sume tgok aku .. aku nk cuba tegur dia bila berdua tapi aku takot ,aku takot tak dilayan oleh .. lagpun dia tua dari aku . jarak aku nan dia 10 tahun .. and aku ni penk .. takkan dia layan kot bawah umor plak tu... hidup aku kosong lepas break nan d .. tapi bila dia dtg balik aku rase happpy je ,aku tatau npe... and sejak harini (jumaat 22.3.13) dia masam muka and dia jeling aku kot td .... nampak sgt yg dia benci aku ... ntahh la babe .. sejak dari tu hidup aku kosong balik . mcm dah tak jadi nak usha dia .. sb takut dimalukan oleh dia ,, so lebih baik aku diam dari aku berkata ape2.. kannn . aku tak mengharap sgt utk dptkan dia .. sb aku tahu dunia aku gan dia berbeza,, dia pandai aku bodoh .. dia bekerjaya , aku sijil je bunn .. hmmmm

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih