BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Tuesday 16 April 2013

16 APRIL ..............

ASSALAMUALAIKUM .. 
hEy jumpa lagi ... 
heyy hey kejap je dah 16.april...
macam tak caye pulak kite..
eh awakk arini besday kite laa .. 
heheh genap dah 21tahunn . dah besaww dahh.. 
heheheh . 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Firstly nk bgtauu ,, 
ALHAMDULILLAH dari umur 1hari hingga 21tahun 
aku berada didunia ni dalam keadaan sempurna .. 
aku bersyukur kerana aku masih bernafas . 
kerana masih ramai yang nak berkawan org cm aku ni .. 
hehe thankss a lot ..

................................................................................

DEAR !!
orang yang aku sayang kol aku pukol 11.30malam semalam
 semata2 nak wish my besday
thankss syg , iLOVEu .. heheh 
dia takut diia tidurr tu yang dia wishhh ,hamboi awakkan ..
aku hingat dia dh lupa .tapi dia still ingat hehe .. thanks again sayang :*..

........................................................................

TWINN .

mell . happy besday sayang
 ,kita kembarkann heheh 
dia org kedua wish aku .. hehe thankss sb wishh :*

 ..............................................................................

 MORNING 
Bangun pagi tengok sebelah ade 4bungkus kotak hadiah ,
wahh happynye .bole tak hari2 mcm ni ?? hahaha
thankss to my family .. tahun lepas tak celebrate nan family 
sb study . tahun ni celebrate jugakk .. mereka bagi hadiah . thanks
ABANG,AKAK,IMA,DAUS,MILA 

..........................................................................

NECKLACE 21..

ARGHHH semperna my besday
mak hadiahkan rantai yang berkalung kunci 21.
bermaksud 'KUNCI KEBEBASAN'
heheh thankss PUAN NORMAH .
iLOVEuSOMUCh ,,
...................................................................................

FRIENDSS..
THanks for all friends yang WISH besday saya.
yang berebut2 nak menghantar wish for me .
baik d BBM,FACEBOOK,WHATSAPP,WECHAT.
thankss .. ILOVEUFRIENDS
saya hargai itu . thankss,,

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

kalau boleh nak 16 APRIL ni hari2 ..
sebab saya rasa happy je bila berada ditarikh ni ,, heheh 
k lah guys sy nk mkn ni . bubyee thankss again , 
WASSALAM

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih