BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Monday 29 April 2013

gonna miss you GENG oci,,,

Hye babe petang2 ni aku cume nk kongsikan . 2 may 2013 aku akn bekerja ke tempat baru .. dan aku akan dengan semua geng kje lame . oci , lepasni aku akn rindu dgn mereka . lepak bersama, manja bersama, happy bersama, makan bersama , cuti bersama, aku taktahan kerja situ that why aku berhenti .. so aku harap pada diaowg jgn berhenti nk jumpa aku . ade mase jmp aku keyhh .. k.may, mas, umi, ain, imm, k.azie ,viki, k.lyla, k,linda, shantini, k.ida, a.azli and semua yg kenal aku .. say sorry pada bosss .. say sorry pade ayah(e,raziff) .. saya happy mengenali anda semua .. tak pernah muram dengan ape yang dilakukan ,, okey .. thankss for teach me in the job,, gudbye ,, pape bunn bole contact dia fb (appysetan) , wechat (a160492a).. okeyy.. bubyeeee

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih