BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Monday 15 April 2013

I'm Bored without u ..

GUYSSSS ,, 
missyou all . babe ! aku rindu . aku busan . aku sedih . mane semua org pergi ?? knp perlu tinggalkan aku ? ape yg aku dah buad .. aku slh ape .. knp mcmni . hidup aku kosong gila , BBM ? mmg tak . WECHAT ? pon tidak , yg aku ade GENG MONCHET ,,, aku nk kpel . tapi siapa ? aku busan hidup mcmni .. aku nk orang yang boleh syg kan aku . aku tak boleh hidup tanpa seseorang ,, 

Sebenarnya aku memerlukan dia lagi . tapi dia semakin hari semakin nak jauhkan diri dia dari aku .dia ade msalah knp dia taknak kongsi . dulu okey je . skunk mne dia ?? aku ni merimaskan dia ke . setiap saat aku menunggu dia , aku memikirkan dia . tapi dia tiada dengan aku .. aku merindukan dia .. 



My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih