BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Monday 13 May 2013

memory 12.5.13 (AHAD)


ASSALAMUALAIKUM .SELAMAT PETANG ,

Petang ni saya nak kongsi cerita pasal someone, yeahhdia kawan saya dan bekas kekasih hati jiwa dan raga saya .dia turun johor sb cousin dia kawen . and dia jemput saya .finally jumpa jugok .mula2 segan yela first meet kan .. segan lah hoii .and last malu2 tu tolak tepi jadi happy2 laa.tyme tu saya ditemani oleh KIDMELL (my gegay). jadi datang mcm bese la makan2 sume ,. hahah and last kami photoshoot tanpa bayaran hahah ..sebenarnya aku tak puas nk lepak nan dia :( .
ajak dia merayap dia tak mauu .. yang ditinggalkan hanya sehelai baju yang tak basuh 2hari . HAHAHAHAHAHA..

walaupun saya burok tapi dia still layan sy dengan baikyeahh thankss bonchet :p ,, tk gemok bunn ..tapi comel . untung sape dpt dia .. hope lepasni dapat jmp untuk kali kedua ,, insya allah ..

*Untuk guys jangan pandang kami sebagai COUPLE okey ,, kami just  BFF saje ,,tak lebih dari itu ,, anyways thankss coz sudi jiarah my blogger,,JANGAN SALAH FAHAM TAUU ..

  



My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih