BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Wednesday 5 February 2014

1 Feb 2014

Malam guys.
Throwback with sayang.. 
dia berada di johor bahru..YEAHHHH !!
Aku happy gila bila dia ade di sisi aku
terasa sayang tu lebih hmm.
Bermalam dengan dia. 
Sehari suntuk bersama dia.

1febuari2014
pepagi aku bangun dia ade kt sebelah aku
selalunye just wish morning je kat dia.
tapi tarikh ni dia bersama aku..
aku rase seronok sgt2 . bangun pagi dia ada kat sebelah
pagi tu kami siap2 pergi LEGOLAND okeyy..
berdua bersama dia. tade orang kacau..
aww sgt happy gila.
masok legoland . beli botol air legoland
korang tahu ada yg tegur kami kembar,
HAHAHA
then budak tu siap ckp lagi 
'KORANG NI SWEET COUPLE'
hahha thankss .. aku mmg tahu tu.
dpt spend time gan dia..
rase seronok takley ckp ape la..
tengok muka dia. lega hati aku..
pastu lepak stulang smbil makan mcd..
sumpah aku rindu time dengan dia..
dia yg terindah buad aku yg pernah aku kpel slame ni
dia sanggup buad ape untuk.. 
aku terharu sgt .. thankss syg ..

Gamba2 aku gan dia sepnjang 1.2.2014





My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih