BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Saturday 8 February 2014

weeeLOVE

Selamat malam guys.. 
malam semalam n malam ni rase happy sgt . sebab dia manja sgt.. aku suka cara dia jujur even dia keluar gan spe .. dia ade untuk aku.. kadang2 aku gaduuh gan dia.. kadang2 aku bahagia sgt mcm dunia ni kami punye .wahh hehe.. aku gaduh gan dia bukan bermakna hubungan kami akan terhenti .. mungkin tidak sb kite dpt belajar dr kesilapan tak kire salah siapa.. kalau ditegur cube betulkan ,, salah seorang harus mengalah ,, kalau tak takkan kemana la hubungan ni kn.. so aku yg besenye akan mengalah .. ego dia terlalu tinggi tapi aku cube reda kan . insya allah,, salah dia pon kite kene mengalah , kalo dua2 tak mngalah smpai bila ?? so lps kjadian tu dia layan aku baik myb mood dia ,, smpai buad aku mimpi ouhh haha.. n sejak meet dia aku rase sgt yyg diri aku ni tak kosong mcm dlu sebelom aku kpel gan dia.. dia sangup buad demi aku . n aku sangup buad demi dia.. act aku rase aku rugi sb tak knal dia dr awl..nampak je ganas tp dia baik sgt .. hati dia lembut .. mcmni la yg aku cri slame ni .. kalo dia bce ni. aku mintk sgt. please .. kite gaduh mcmne bun kite pertahankan relay ni.. aku dh tak sanggup nk cri pempuan lain , and dh tak sanggup nk memulakan o mencintai org lain .. walaupun kau slalu mrh , merajuk ... aku akn tetap selalau di hati kau syg .. aku mintak sgt .. macam yg penah kite janji dlu. aku selesa hidup dgn kau seriously aku happy gila kenal siapa kau .. n klo ko nak tahu setiap saat tanpa kau , aku rase sunyi . kdg2 aku gelak sorg bila memikirkan ko .. bila kerja ,, teringat kan kau.. senyuman . ketawa. marah , gurau . setiap saat tu pentingnye kau dlm diri aku syg.. thanks sb hadir .thanks sb bg aku kebahagian .. aku syg kau sgt , hope kau juga sme seperti yg aku fikirkan .. okey syg .. for you NAF..

#okay babe .. thanks for reading this story.. see u guys .kbye gutnite Assalamualaikum

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih