BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Friday 9 December 2011

salah ke ?

Hari ni aku menanggis lagi ... kt tempat kerja ! 
aku cuma nk paham dia tp salah ke kalo aku mengalah sebab nk jaga hati dia ..
 aku sayang dia .. ble dia mesej n dia ckp "i lepaskan u" aku terus tade mood . bdn aku lemah gila pk psl dia.. susah sgt aku nk lepaskan dia sb aku dah sayang dia ..aku bru nk happy sb 16 ni aku nk jmp dia .. tp bila dia ckp cmtu aku jadi len .. sedih sgt bila dia ckp mcm tu . bukan sekali ,, dulu da bnyak kali tp nk buad mcm ne .. and aku tak tau plak kalau yg ni dia nk ckp dia bgurau gan aku mmg tak lhaaa !! aku da tak thu nk luahkan kt spe lg kalo bukan kt blog ni.. nk mesej dia , dia ade game .. takot dia makin menyampah dpt msj dr aku .. mmmmm ape yg aku ptot buad skunk ..? aku nk pjuk dia mcm ne aku da cube mintak maaf tp dia ckp tu sume bkn slh aku tp aku ta kesah kalo ni bukan slh dia pon ..ape yg aku nk adlh kebahagiaan dari dia . nk dia happy taknak dia masam, tade mood.. susah nk tgok dia happy .. biar lhaa aku mengalah dri tengok dia sedih .. skunk ni aku tak tau dia mcm ne .. aku sayang dia.. dia je yg aku ade skunk .. aku takot kehilangan dia.. aku masih belum bersedia untuk tinggalkan dia .. lagikan skunk dia tgah keje aku takot sgt kehilangan dia.. mm if korang bce agk2 korang dia dpt ta nk maap an aku .. boley taa dia terima aku blek o dia nk taa lepaskan aku ????????????????????????? ... aku skunk tgah rindu kt dia sgt2 ! ape yang harus aku buad sekarang .. tolong bagi jawapan .. aku tak kuad tanpa dia ..

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih