BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Thursday 1 November 2012

Superwoman.. Jumaat 30.9.2012 (3.39 p.m)




halluu semuaa .. ptg ni aku nk kongsikan dgn sumeorg sape superwoman . hahaha
oke dia mbe bbm aku .. kalo korg nk tau aku da lama usha dia dr bbm tp dia je tak tau sb tyme tu aku ade kpel.
so just lyn gitu2 je nan dia... n buad aku rpat nan dia mse pg tuh aku tegur punya dp (display picture) kt bbm ..
then kenal2 terkezut jugak dia pgel aku sayang .. sb aku ngok cre dia cm hot la takut dia tak layan je org bese cm aku ni kann ..
n aku terus pgel dia 'SUPERWOMAN' hahahaha ...terbaek kann .. nk tau mne aku dpt nme superwoman tu . dlm bnyk2 bbm aku dia pnh ltk nme 
'SUPERWOMAN' so aku plak 'SUPERMAN' hahahah.. mcm da jatuh cinta laa pulak kt dia aww .. pastu kenal nan dia . name dia 
'NUR IRA FATYHAH YUNUS' atau bunn 'NIFY' ... umo 20. sebaya aku ..yg aku terperanjat tuu dia ckp dia dok jb kluang .. hahhaha aku mkin minat plak dia ann..
tp dia 'LESSY' ..aku bun taktau dia layan penk or takk .. aku cume try je.. kud2 dpt .. dia ade ciri2 yg aku nak .. so aku happy la dpt kwn nan dia ...
da kenal 3 4 ari tu .. ari sbtu semalam malam . aku jujur gan dia . aku letak dp aku gmb dia . pstu nick name aku 'ISUKASUPERWOMAN' .. hahaha..
aku rase dia da tahu lame kut psl ni ..aku jujur nan dia aku suka dia .. dia pon tnye knp dia sume ,, aku cume ley ckp dia seorang yg jujur .... dr mne aku tahu .. ??
dia pernah ckp dia ade minat kat someone ni but someone tuh mcm tak suka myb sb jauh dr dia ... then aku suh dia crik yg lain .. tapi dia ckp "kalo dia crik lain tp
hati dia still kat someone tuh lbh baik tak yah couple kan" sb dia taknak lukakan org yg dia syg n org yg sygkan dia.. termasuk aku ! .. aku tahu niat dia baik ...
n dia ckp klo kpel , break , gado n whatever .. so better be a friends forever .. n dia nk aku slalu ade gan dia .. aku akn selalu gan dia walaupon sebagai kawan ..
so skunk aku nan dia kwn ..kalo ada jodoh takkan kemana .. kalo takde bun takpe .. jgn mengharap sgt . lgbun aku nan dia bru je kenal ... aku nk knl lg . hee .ramai yg ckp
slow2 ramai budak bbm aku ckp kene sabar jgn paksa dia untuk trima aku .. mne tahu stu ari nt dia ley terima kite tak tau kan ati org .. aku bun tak kesah sgt ..
yg penting dia slalu buad aku tersenyum ... kalo dia bce blog ni . thankss sb baca blog i .. i just nk u tahu . yg i suka sgt2 kat u .. u jgn risau key relay kite takkan lost 
sb ni :) i akn slalu ade nan u .. n u adalah SUPERWOMAN saya yg pertamaa ,, n i nak i je yg pgel u SUPERWOMAN org laen takley tau dear .. iloveyou hee  *malu* kbye 
ade mase lg aku akn update . sory la skunk da jarang update sb uma takde berokband :):) .

p/s : kalo anda knl dia ..jgn risau dia sbgai kwn je bukan couple :) doa2kan laa haha mne tahu ada jodoh.. 

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih