BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Tuesday 19 February 2013

luahan hati ..

Malam guys . aku tatau nak buka cite camne .. tibe2 hati aku rindu kat seseorang .. bila dengar lagu ni aku teringat kt dia .. aku rindu nk dapat morning,selamat malam,saya sayang awak,saya rindu awk sgt2, nk oncall sme2 smpai tertido, saya awak punya,jangan mengatal,mata awak saya punya,pipi awak londeh, and tak pernah tinggal setiap hari setiap malam setiap saat setiap masa "saya nk pelok awak . awk pelok saya" aku rindu dengan ayat tu .. aku hari2 dpt bende tu . tapi dlu sekarang . mne org nye ?? siapa orangnye .. hmmm aku betol2 tak boleh nk lepaskan dia , susah .. kdg2 aku nk ckp mse col.msj.bbm tapi aku takot,aku tak boleh nk ckp .. aku takut aku ni ss(syok sendiri) .. org dah taknak aku tapi aku masih terhegeh2 kat dia .. tapi semua org pandg rendah pde aku .. aku ade hati, perasaan . kadang2 aku jealous dengan someone tu .. tapi aku diam sb aku malas nk gaduh .. aku tahu dia bukan untuk aku .. dia hanya untuk sidia .. dan sidia terlalu baik buad diri dia .. sidia selalu ada untuk dia . aku tak. aku tak pandai jage awek . sb tu awek aku tinggalkan aku .. aku bukan mcm penk lain senang turun sana sini . .. aku bukan mcm ex2 dia . yg boleh bahagiakaan dia . tapi kenapa aku terlalu sayangkan dia ...kadang aku jealous kebahagian dia .sedangkan aku yang nk dia happy .. aku taknak dia thu ape yg aku rse ..tapi kenapa dia tak pernah nampak semua tu .. aku jealous tgok org lain . mereka bahagia .. tapi aku ? sape pun tak tahu .. orang cuma nampak aku gelak,happy,gurau, tapi tu semua luaran aku .. hati aku takde spe yg akan tahu kecuali yg di atas tu.aku tak kuat sebenarnya untuk hadapi sorg diri ..aku perlukan bantuan dri dia . hanya dia je yg aku perlukan ..aku akan jdi belagak utk kuatkan diri . aku buad semua tu sb aku nk gembira taknak sedih , aku tak boleh nk duk sorg2 nt aku rindu kat seseorg yg paling aku syg .. aku akan pikir knp aku mcm ni . knp bende ni boleh belaku. aku tak mintak semua tu . aku cuma boleh buad yg terbaik je .. tapi aku masih belom yang jadi insan yang terbaik utk semua orang .... Assalamualaikum

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih