BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Friday 8 February 2013

nothing

Guys nyte to all my friends .. mlm2 takley tidur memikirkan someone.. mlm2 tersedar mesej dari someone..aku sebenarnye tatau nk cerita ape.. aku tatau . tp aku cume nak luahkan perlu ke aku lepaskan dia dri hidup aku ?? aku masih sygkan dia . dia tak penah nampak sume tu . aku susah nk lupakan dia.. perlu ke aku cemburu tgok dia gn org lain sedangkan aku nk dia bahagia dgn org lain.. knp perlu ade jealous dlm diri aku ?? knp knp dan knp ?? aku tahu aku tak sehebat dia yg dekat gan dia . slalu ade untuk dia boleh jmp bila2 mse .. npe la aku ta cm tu aekk .. aishhhhhh arghhh kengkadang aku nk sgt tahunpe dia tak suke aku . nk tahu sgt siapa dia dgn tettttt . nk thu sgt siapa aku untuk dia.. knp dia dh berubah skunk ..aku perlukan dia sesangat .. lantak ahh ape org nk ckp janji aku akn tetap tunggu dia weii .. mls dh mencari org lain .. cukup hanya untuk walaupun sebagai kawan .... aaaa misss nk dga org ckp dlm call "nk tidur pelok awk" missyou bby .. awk tahu takk sy rindu gegila nan awak haa ... rindu nak oncall nan dia haa. rindu wei .. hmmmm dlu sebelom tido mesti call dia smpai tetidoo n oncall time tido .. skunk :( skali sekala jepp.. dia bz so susah laaa .. hmm awk missyou budak chubby .. missyou syg ..hmmm k la nk tido bubyeee

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih