BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Sunday, 30 October 2011

Kau lah Segalanya Babe !




Hari ni aku sedih sgt bila aku dpt tau yang kawan aku pindah kolej untuk sem depan. sedih dowh ,, aku da angap dia cm akk, awek, mbe paling baek kt kolej ,, tpi bila kawan aku gtau dia mungkin pindah kolej aku mcm tak cye , n bila tnya dia , dia ckp dia dah confirm ,, aku sedih gila ,, sb dari sem 1 - sem 2 walau ape pon yang terjadi pada aku dia mesti ade untuk aku,, sentiasa g makan sama2,g kelas sama2 ,kua sama2 , tp bila dia nak pindah aku mcm sedih,, sb aaku selalu gan diaavrytime ,, nek sem 4 . tanpa dia aku rasa aku tak boleh hidup,,tape la babe pape pon kite tros jd membe bek k,, even ta jmp pon,, aku akn jmp kau,, .. dulu aku dia nan manja , tp manja buad hal , jdi tgl kami berdua , taun depan tinggal aku sorang ., sedih nye ,, dia yang aku maksud kan adalah NABELLA AMANI ... kau lah MEMBER TERBAIK aku bila kat kolej .. lepasni hilang lah sorang budak BLACK GURL.. tak de spe yang boleh ganti tmpat ko.. aku akan selalu ingat burger yang tak de sayor,, oke ,, ella aku harap ko akan berjaya . k heee .. ta pat nak jalan gan ko lg .. jaga diri ko keyh jgn lupa kat aaku  .. sayang ko sangat2,..loveyou babe ..MUAHMUAHMUAH

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih