BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Tuesday 18 October 2011

Siapa Saya ?? Jom Kenali Diri Ini..

HYE !

Aku Appy @ Fifi.. hah nme pompuan . hakhak .. umor muda lagi baru 19 tahun..in a relationship, !ini blog kedua yang pernah aku buad , sebab blog lama pasword aku lupa lha dowh.!
errrrrrrrr .. k kt blog niyh aku nk tulis pape je yang aku nk tulis .. sb aku punya blog lha bukankorang punya ..err sengal..! tentang diri aku .. perjalanan aku seorang pengkid . kehidupan aku dengan family.perasaaan aku yang orang ta pernah nak ambil tahu n tak tahu .. aku ni jenis sombong bila tak kenal tp kalau da kenal tak kan sombong nyer lhaaa.. gangster..? spe? aku? . Ahahhahaah tade lah. penakut kowt . hah ! baru kau tahu. hahahahhaha..tak minat nak mengedik dengan pempuan.. aku plak jenis yang cepat sayang kan seseorang and lambat nak lupakan seseorang .. Ahahahaha ! banyak cakap kowt . gerenti pekak kalo dok sebelah aku. .. Ahahah , k ni aku nk bg email faceboook aku Fiqshanafiq@yahoo.com 
dan Alya_apy92@yahoo.com... pasword ?? email suda nk pasword buad ape . huh ! k if da add tegor lha. kalo da tgur jgn sekali jetegor k . tgor bnyak kali sampai aku muak. hahahhahah ...k lha aku nk out nak tidooo ! daa .ehh jap2 sebelum terlupa nk gtau jgn bace je k,,alang2 da bace follow terus lha yeeee.. ^_^yeye syg b tido keyh (bini suh tido) bubye.. HaHaHaHaHaHaHa 

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih