BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Wednesday 19 October 2011

Siapa Nysa Nyss ??

Hello Babe.. 
Appy ? hmmm Sape nysa anyss yang kat dalam FB kau tuh.. Jawab Appy ? Ok korang kalau korang nak tau dia salah sorang insan yang aku ade sekarang. dia telah mencuri hati aku korang tahu tak . hah ... Kami declare nak ikotkan 9 Okt 2011 . hah tapi kteorang ambil 1 Okt 2011 . Perkenalan aku dengan dia tak dirancang sebenarnya ..aku mula kenal dari fb appy efie and lau korang nak tau dia ni mbe kelas adek aku budak bangi dulu mase aku add dia aku gan dia tegur biasa2 je mcm mbe2 kan , then dia add fb appy setan itu pon kami tegur tak tegur lha.. and terbaru ni aku start rapat gan dia tem tu kt fb appy setan, aku buad wall macam ni (ade someone telah mencuri hati saya and dia adalah pencuri yang dikehendaki) then dia pon coment spe ? aku pun saje2 je jawab nysa anyss .tapi padahal kat wall aku sebenarnya bukan dia tau tak.. orang len.. hmmm ?? last2 aku chat nan dia aku gtau dia yang aku pernah hantar mesej raya kat dia and aku mintak num dia kt adek aku.. start dia mesej gan aku, aku tak tahu nape len je . and aku rasa happy bila berkawan dengan dia . best sangat2 , dia dah buad aku lupakan seseorang yang aku sayang , dia dah buad aku jatuh hati kat dia . sb dia aku dah takde perasaan pape kat ex aku .. jujur aku bagitahu tem tu aku suka kat dia .. tapi aku takut nak luahkan sebab nysa jenis tak layan pengkid.. emmmm tapi takpe aku redha je dengan keputusan yang dia bagi sebab aku tahu dia tak layan pengkid kan.. aku blh terima kalau dia ckap dia nak aku gan dia berkawan... tapi sebelum aku bagithu kt dia yang aku suka kt dia .. dia bagitau kt aku yang dia dah ade boi and dia pun tak tau dia nak pilih aku or boi dia... last2 aku gan dia kpel n dalam masa yang sama dia kapel gan boi dia, mungkin aku ley paham sb dia jenis yang tak layan pengkid .. hmmmm tapi kteorang kantoi gan boi dia sebab gamba2 aku dalam fb dia.. aku cuba untuk pertahankan dia tapi boi dia tak ley terima dia.. jadi aku pjuk dia suh berbaek dengan boi dia n aku boleh lepaskan dia tapi dia taknak sebab boi dia memang dah ta nak terima and taknak dengar penjelasan dia..jadi sekarang dia cuma ade aku sorang je.. mungkin semua sebab aku diowng break kn.,, tapi sejak aku kpel gan dia banyak perubahan pada diri aku sekarang .. (To nysa saya akan jaga awak saya akan janji yang saya akan berubah demi awak.. saya takkan sia2 kan hidup awak lepas ni keyh .. saya harap awak pun macam tu.. sekarang susah untuk saya lepaskan awak sb saya dah sayang gila kat awak .lantak lah ape orang nak ckp. sb awak dah buad saya happy ) Ermmm saya Appy Bin Hamsani Sayang Sangat Kat Awak Siti Hanisah Bte Zuki .. oke . loveyou muahmuah sayang ! Awak Appy Punya.. Appy Nysa Punya !
Ahahahahahahahahahahahahahahahahah.. Sambung Laen Cerita Appy Senteng Crew ! 

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih