BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Wednesday 19 October 2011

LUAHAN HATI AKU UNTUK DIA KEKASIH LAMA !

Sad. Sad. And Sad..
Assalamualaikum ,,Hari ini aku nk cerita tentang kehilangan insan yang paling aku sayang. Pada malam 23 Sept 2011 aku sedih and sedisebab ? break gan dia (lya) .. mula2 tu mmg aku senang nak terima bila dia buad keputuan tapi sayang aku dengan dia dah setahun lebih hidup berjauhan gan dia.. aku happy sangat. dia pandai jaga aku.. dia paham aku.. tapi di sebab kan perkataan "BODOH" yang aku tersalah cakap dia melafazkan perkataan "BREAK" kdg2 terkejut jugak tau . ingat dia men2..tapi laslty kami break,,memang aku tak boleh terima .. seroius babe ,,aku mmg sayang dia + cinta kat dia.. if korang nak tahu dia je gurl yang aku tak pernah tipu .aku jujur babe gan dia. sayang aku tak pernah pudar tau tak,, tapi tu lhaa nak buad mcm mne dia memang dah tak boleh nak terima aaku lagi.. aku try dan try .. ada kalanya aku try nak mintak kpel blek tapi mungkin di hatinya dah tertutup untuk aku .. aku akan accept permintaan dia ,,, mungkin dalam masa yang sama dia tak tahu yang aku masih sayangkan dia , rindu kt dia ... and dalam masa yang sama jugak aku ingat nak baek semula dgan dia ,,tapi dia dah ade yang len ,,, aku akan accept sume tu,,, lepas je bende ni belaku kami gaduh di fb sb dia ckp aku buat cite bukan2.. padahal bagi aku cikit pun tak,, and start kami gaduh sampai sekarang aku gan dia dah tak tegur sapa... hmmmm ..To alya yaya if kau bace blog ni aku mintak maaf kalau aku ade buat salah dengan kau , aku tak de niat nak sakit kan hati kau , sekarang kau dah ade peganti aku,, aku harap kau dapat jaga diri kau and aku doakan kebahagian kau dengan dia okey.. Sepertimana yang kau mintak kat aku ,kau suruh aku lupakan kau , cari peganti kau . kan.? sekarang aku dah jumpa sape yang patot mengantikan tempat kau ... thanks sebab kau jaga aku thanks sebab ambil berat tentang aku, and thanks sebab sudi jadi teman hidup aku selama 1tahun 23hari,,, thanks babe .ade masa aku jumpa kau keyh.! bubye .. 

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih