BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Sunday 23 October 2011

Suara yang membuatkan aku sayang + rindu ,, hahaha !

korang tahu dengar suara dia pon dah buat aku rindu kt dia ..hah ..
aku ta rase rugi kalau topup aku habes sb dia.. kalo satu hari aku ta dengar suara dia tak sah dowh . hahaah .
makin hari makin manja lak perangai dia kt aku .. best nye ,, hahaah aku suka yg cmtu ... dia jenis pham perasaan aku.. hah ..  biar lha ape org nak ckp pasal aku nan dia.. yang penting dia dah cukup sempurna dimata aku,,. hah ! sb tu lha aku sayang dia.. so skunk dia da start pgel aku gemok. haha gemok ke,, aku kurus je dowh .. haha dia tu yang buncit.. yeah .! pangelan dari dia  ari2 kot tak pernah miss .. hah sedap ati aku bila dapat dengar suara dia .. yang garang.manja,comil hah .. hahahahaha ,,Opps syg sory ye cik buncit !

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih