BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Sunday 6 November 2011

Kenyataannye..Keputusannye..Aku terima dengan hati terbuka..

Pagi ni aku nak post kn satu cerita yang aku buad mlm tadi.
aku tak tahu sama ada keputusan yang dia buad tu betul o salah.. tapi ..
malam 6,11,2011 pkul 9.37pm aku nak luahkan something kt blog aku,, aku tak tahu nak luahkan kt spe..
huh. ! sedih tu ade tp aku akan still buad bende ni macam takde pape yang berlaku antara aku n dia, sb tak nak bg dia sdh/nges .. aku nak dia happy and taknak bg dia nangis.., aku akan  terima seadanya keputusan yang dia buad tapi mungkin luaran aku happy, dalaman aku korang tak tahu..mmmsedih kot. and aku da buley lupa kan ex and aku baru nak happy2 dgn dia.. tpi mungkin sdh tu akan datang semula kan emmm..
aku bukan nk korang simpati kt aku tp aku da tak tau nak mengadu kt spe ag dowh.. mmm... so kt sini jelah tmpat aku mengadu..kat spe lg yang aku nak ngadu,bermanja2 kalau bukan kt blog ..kt mane lagi .dulu ade lah sekarang aku pon tak tau nk ckp ape ag.hanya mampu  sedih sedih sedih ! nangis pon ade sb org yang aku sayang  bila dia txt aku and tnye aku "awak nagis kan ?" aku replay "eh takde lah ,awak yang nges ckp org" tapi sebetulnya aku nagis kot bila dia ckp cmtu seolah2 dia tahu apa yang aku rasa, tapi aku saja tak nak gtau dia yang aku tgah nges sb aku syg dia and tak boleh nak ckp ape biar la aku bertahan.mm ! aku sayang dia korang tahu, aku happy gila bila dia muncul dlm hidup aku,dia buad aku boleh lupakan someone tapi mungkin ni balasan aku , dulu dia bek2 kpel gan laki,aku ni yang sibuk usha2 dia padahal aku dah tahu yang dia dah ade kpel, aku punca dia break n aku punca laki tu benci gila kt dia.. semua sb aku.Aku tahu dia sebenarnyatakkan mintak break sb cra dia mmg dia syg aku .cra dia juga mcm susah kot nk lepaskan aku tapi sb org yg dia syg sgt2 dia terpaksa break dgn akuaku paham perasaan dia ,aku pnh lalui ape yg dia rasa susah kot nak lepaskan org yg tersayang nak2 org tu dekat selalu jumpa ,aku ni jauh susah nak jmpa dia, tapi wei aku rasa happy sgt2 gan dia.dia jenis yang paham aku, tak pernah bg aku marah n still happy lah wei ,aku akan rasa lemah tanpa dia lepas ni ,hidup aku dah sunyi ..kalo korang an , ape korang nak buad kalo kpel korang mintak break ..! ya allah ...susah kot nak lepaskan dia , aku kena sabar , kuat tok trima semua ni ..kuat kuat n kuat.pape pon hope dia akn happy gn org dia syg .aku akn sentiasa doa kn kebahagiaan dia . to someone .. >> if awk bce blog ni sy tujukan tok awk ..SAYA SAYANG AWAK SANGAT2.. susak nak LEPASKAN AWAK mcm tu je..AWAK yang TERBAIK yang pernah saya kenal selama ini..hidup saya akan SUNYI TANPA AWAK. Lemah tanpa sokongan AWAK. mmm AWAK jgn lupa solat k spm nk dekat so fokus pada exam right lupakan saya . saya bukan yang terbaek untuk awak dia lebih layak bersama awak..last sy gtau yang SAYA SAYANG SANGAT KAT AWAK . JUJUR SAYA TAK BOLEH LUPAKAN AWAK , Takde spe yang blh ganti tempat awak k.. saya akan doalan kebahagiaan awak .. sayang.. thanks sb jaga saya selama ni and bg semangat pada saya.. last saya nak bagitahu yang SAYA TAK BOLEH HIDUP TANPA AWAK ..mungkin kalau awak ade keputusan yang tepat boleh bg peluang terakhir utk saya,saya tunggu awak ! !..<<... wei korang aku sayang dia gila2 lebih dari mbe aku sendiri ..tahun ni je aku dah kehilangan org yang aku sayang . aku break gan ex aku , mbe rapat aku pindah kolej , and yang ni dia mintak break (masih dalam proses) so sampai sini jelah cerita yang aku nk kongsikan bersama korang.. 

*CINTA AWAK**SAYANGAWAK**RINDU AWAK*
Sambung cerita semalam !
 Tapi pagi td dia mesej dia nk teruskan hubungan ni.. aku happy sgt . mungkin smalam dia tak tau nak buad ape dia mintak break gan aku sb smlm dia tension sgt , cra dia pon aku da tahu jadi aku terima je , n now kami bersama balik. hope pas ni tade yang belaku lagi. saya TAKKAN SIA2 KAN AWAK. kk thanks sb sudi terima saya balik .. SAYANG AWAK TAHU TAK . ikhlas dari APPY 
*p/s bace sambil dengar lagu perpisahan ini .!

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih