BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Tuesday 8 November 2011

SPM buat aku risau ! takot ! Kenapa ? Jom Bace


Samat petang ..

hari ini hari selasa pkul 5 ptg . hahah . aku nk gtau kt budak2 spm .jaga lah diri anda spm tak lama dah study jangan tak study . bukan senang tau.. yg korang tahu datang amek exam blek, tu je ,, last abes spm mesti da merdeka right,, tp jgn pk korang dah merdeka laa. ko merdeka lps dpt result. hah ! mesti cair punya lha. hahahaha.. to budak yg amek exam lhhaa god luck k.. my sister ameen god luck sembahyang jgn lupa ingat pesan aku hp tolak tepi aku akn doakan yang terbaek untuk ko.. study study n study . my gf nysa . god luck k jgn pk bukan2 ag.. psl b pon k .. mm yang penting study . sembahyang jangan tinggal k .. b sentiasa ada gan awak n b sentiasa doakan kejayaan awak .sentiasa sokong awak.. jangan ckp tak bileh , awak boleh buat.. ingat fmily ingat saya .. heheh. to my kzen paan, ipin, zikri, zizi, apis.. buad yang terbaek babe .. untuk family.. kasi gegar kampung k.. hahah aku tau korang bleh buad.. n to all budak yang akan menduduki SPM tahun ni.. God Luck buat yang terbaek .,jangan putus asa okey .. GOD LUCK ! DARI APPY

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih