BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Monday, 14 November 2011

Rindu katanya .

Huhh aku ngaku aku rindu kt dia,, yes jujur kdg bile lepak kt bilik aku akn tgok gmba dia kt lappy.. sb aku rindu . lgpon dia tgah SPM skunk so aku kene lha phm dia,,. tak buley nk ganggu dia sgt , dia perlukan tumpuan pada pelajaran dia.. tp dlm mse yg sma juga aku akn pk yg dia akn tinggal kan aku.. aku tk tau lha betol ke tak sb ni dlm fikiran aku je . mmmm., andai nye aku ni lelaki aku akn buad dia jd bini aku tau ta . tp aku ni pempuan .kdg2 pk jugak dosa sb kapel gan pempuan ni tp aku lebih selesa .. ati aku da tertutup utk lelaki disebabkan kisah silam aku ,aku terus benci pada lelaki.. mm tak tahu lha ape aku nk ckp lg.. Capital N saya rindu awak .. nk sgt dekat gan awk. tp awk jauh . sy tak tau awk pecaya saya or tak .Awak tau tak sy selalu pk pasal awk .Setiap masa,, ade ke awk mcm tu selalu pk sal sy?? mmm tah lhaa saya apy kalo awk mcm tu.Saya ta buley nk berpisah gan awak & tak kan berpisah sb saya da terlalu sayang awak NYSA ANYSS...  yg sy tau sy akn selalu berada dlm ati awk.. ! saya akn tunggu awk ...Rindu + Rindu + Rindu....Argghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh SUNYI TANPA AWAK (menjerit).. !

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih