BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

this is my voice . original by me appy . just have fun ,, -lamunan terhenti . #sorry tade gamba ,,

Tuesday, 29 November 2011

Percaya takkk!

Assalamualaikum semua! 
Da lme ta update blog .. 
Aku msih tak percaya yang aku COUPLE dgn Nysa Anyss.
 hahahhhah kteorang da nk 2bulan kenal..
 tp aku masih tak percaya yg aku kpel gan dia skunk. 
n hubungan kami semakin bahagia. hahahha happy sgt kot .
. tp kdg2 aku still ta cye ..sb aku knl dia kjp ke dlm fb trus kpel..
mcm dalam mimpi pon ade.. 
nysa ni sbenarnye mbe adek aku .. hah .. stu kelas ag. mse adek aku blek joho nt dia akn ckp
 ( wei nysa kimsalam ) hahahha tak ley blah kott. 
tp aku lyn gitu2 je. skunk aku boleh kpel gan dia .
mmg takde niat pon nk kpel gan mbe adek aku tp ni kenyataannye .lgpon aku gan dia happy je . 
hahahha suka sgt dowh hhahhhaha .. mungkin ni takdir aku nk jmp kan dia untuk hidup aku berubah . hahahaha siyes dowh aku msih tak percaya yang dia kpel gan aku skunk .
. btw thanks sb terima sy dlm hidup awk nysaa. <3 Loveyou!

My Pebret song ! Jom Layan . Terima Kasih